ارتباط با ما

برای ما پیغام بگذارید

104 comments

  1. لطفا جهت برقراري ارتباط تلفن تماس خود را اعلام فرماييد

    1. سلام وقتتون بخیر
      دختری ۹ ساله دارم که دوست داریم بیشتر با محیط های فرهنگی و کتابخوانی مانوس بشه میخواستم از شرایط موسسه شما در مورد برنامه هاش برای بچه ها رو بدونم
      با احترام

    2. بنام دوستدار کودک
      دوستان سلام
      درحال ثبت یک ngo با نام نهاد مردمی دوستدار کودک (نمد) در استان البرز هستیم ، حدود یکسال است که فعالیتهای خوبی جهت رسیدگی به کودکان زیر ۱۸ سال گرفتار در سطح استان انجام داده ایم و با رویکرد شبکه سازی و استفاده از پتانسیلهای موجود پنهان و بهره برداری به نفع کودکان و هم افزایی سایر خیریه ها و ngo ها از جمله انجمن اهسا و مرکز شبانه روزی خانه شریف اتفاقات خوبی رقم خورده و توانسته ایم حدود ۱۵۰ نفر نیروی داوطلب فیزیکی و حدود ۳۰۰۰ نفر فالور را در گروه های تلگرامی به حذف بی تفاوتی دعوت کنیم. اما بعد از خوندن کتاب آموز انسان رو آزاد میکنه و تجربه ۱۳ آبان ترجیح میدیم بجای سعی و خطا طرح رو تعریف کنیم و نیرو وهزینه هاش و تامین کنیم و هدایتش و شما به عهده بگیرین . لطفا یک شماره جهت ارتباط با نفر مرتبط به مابدین . شماره من ۰۹۱۲۳۶۶۱۸۲۷

    3. ۰۹۱۲۲۱۲۱۳۲۸

    4. ۰۹۰۲۱۰۰۱۲۱۸

    5. سلام
      من دختر ۳ ساله‌ای دارم و دنبال مراکز آموزشی خوب براش هستم. در مورد موسسه شما از یکی از دوستان که در مرکز رویان کار میکنند و دیداری با بچه های موسسه در آنجا داشتند آشنا شدم.
      سئوالاتی در مورد موسسه و چهارچوب‌های آموزشی آن داشتم و اینکه چطور می‌تونم بیشتر با شیوه های جذب در موسسه آشنا بشم.
      ممنون میشم که پاسخی از طرف شما داشته باشم یا امکان تماس و مذاکره برام فراهم بشه.
      تلفن تماس من ۰۹۱۲۲۱۳۴۶۹۴
      سپاس فراوان

    6. سلام!
      مایلم اطلاعاتی درباره بازارچه خیریه شما داشته باشم. لطفا با من به شماره ۰۹۲۰۸۱۶۶۹۴۸ تماس بگیرید

    7. ۰۹۳۶۷۲۰۹۵۰۵ رویا فیضی

    8. شماره تماس با موسسه ۲۲۲۶۰۲۱۰ می باشد.

  2. سلام
    کتاب کودک و جغرافیا را چگونه می توانم تهیه کنم لطفا راهنمایی فرمایید.

  3. سلام.
    من در شهرستان سیرجان آموزشگاه نقاشی دارم و میخاستم در باره کتاب های آموزشی کودکان صحبت کنم و در صورت امکان سفازش بدم.
    با چه تلفنی میتونم باهاتون تماس بگیرم.

  4. ليست كتابهاى اين موسسه را برايم ميل كنيد
    مهرتان را سپاس

  5. سلام و درود،

    ضمن سپاس از اجرای خوبِ گروه قیچی(در گالری محسن)، لطفاً در مورد تهیه DVD این برنامه، راهنمایی فرمائید. متأسفانه در روز دوم، DVD تمام شده بود!

    با تشکر پیشاپیش،
    انشائیان

  6. با سلام
    بنده دانش آموخته كارشناسي ارشد شهرسازي دانشگاه شهيدبهشتي هستم و تصميم دارم در حوزه CFC (شهر دوستدار كودك) پژوهش علمي انجام دهم. مزيد امتنان خواهد بود كه شماره تماس يكي از كارشناسان و مديران محترم را جهت بهره گيري از تجارب ايشان داشته باشم.
    با تقديم احترام
    ۰۹۱۸۳۱۲۵۰۳۳

  7. باسلام من ارشد روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی هستم میخواستم کار پژوهشی که در ارتباط با کودکان است را انجام بدهم میخواستم بدانم ایا میتوان با موسسه شما همکاری کرد؟

  8. سلام
    خواهشمندم یه شماره تماس به من بدید تا بتونم باهاتون تماس بگیرم پروژه تحقیقاتی بنده اثربخشی تریز بر خلاقیت و فلسفه ورزی کودکان پیش دبستانی است و من شدیدا به اطلاعاتی در این زمینه نیاز دارم
    ۰۹۱۶۶۷۲۶۷۱۷ ساره دهدار بهبهان خوزستان

  9. با سلام
    می خواستم بدونم برای ثبت نام در دبستان کودکان دنیا باید با کجا تماس بگیرم
    با تشکر

  10. یک جلد کتاب رویکردهای آموزشی در کار با کودکان خردسال . نوشته آقای ناصر یوسفی را نیاز دارم.

  11. من شماره تماس شما رو لازم دارم براي سفارش کتاب ها

    1. دوست گرامی با مراجعه به وبسایت انتشارات کارگاه کودک ( ناشر کتابهای موسسه پژوهشی کودکان دنیا ) به آدرس
      http://kargahekoodak.com/ می توانید کتاب های مورد نظرتان را سفارش دهید.

  12. با سلام و احترام می خواستم بدونم تجربه ی من با توجه به موضوع مطرح شده زنده باد تفاوتها آیا به کار موسسه و افرادی که با کودک از طریق موسسه شما ارتباط دارند می آید یا خیر لازم به ذکر است که تعدادی از کودکانی که آموزگارشان هستم از طیف اوتیسم میباشند.

  13. با سلام واحترام من در منطقه نارمک نهران ساکن هستم و مایل هستم پسر ۵ ساله ام را به یکی از مهد کودک های زیر مجموعه شما ببرم لطفا چنانچه در این منطقه مهد کودکی که زیر مجموعه شما ویا مورد تایید شما میباشد به اینجانب معرفی فرمایید . با سپاس

  14. سلام.
    وقتتون بخیر.
    من به دنبال مدرسه باز یا همون open school می گردم.تو نت ک سرچ کردم آقای یوسفی مدیر پروژه بودند.می خواستم بدونم همین موسسه،مدرسه بازه یا این موسسه جداست؟

  15. سلام و عرض ادب
    من فوق لیسانس ارتباطات هستم و دوره مربیگری کودک هم گذرونده ام .
    میخواستم با موسسه همکاری داشته باشم در زمینه بچه ها .
    برای بچه ها قصه هم می نویسم . نویسنده گروه کودک (رنگین کمان و .. ) نیز هستم

  16. سلام خسته نباشید. من در خراسان جنوبی در یکی از موسسات خصوصی در زمینه حمایت از کودکان کار و خیابان فعالیت می کنم و می خواستم اگه امکانش باشه از تجارب شما در زمینه اینکه چطوری میشه اقدامات مفیدی برای ساماندهی این کودکان انجام داد استفاده کنم ممنون میشم اگه اطلاعاتی در این خصوص رو به ایمیلم ارسال بفرمایید.
    تشکر

  17. آیا چنین مرکزی وجود دارد؟

  18. با سلام و احترام
    اینجانب محمد حسینی ، کارشناس ارشد علوم اجتماعی دانشگاه تهران هستم. بنده تمایل دارم تا در برخی از کارگاه های آموزشی شما در مورد مباحثی مانند: پژوهش در مورد کودکان، شهر دوست دار کودک و محله دوستدار کودک، چگونگی تحقیق و پژوهش به همراه کودکان، روش های تحقیق و مباحث از این دست شرکت و فعالیت کنم. ممنون میشوم اگر در این موارد به بنده اطلاع رسانی فرمایید.

    با تشکر

  19. با سلام و عرض ادب
    پرنده نگری در طبیعت یکی از بهترین تفریحات سلام و بهترین نوع آموش شناخت طبیعت است. بنده مایلم در این زمینه همکاری کنم

  20. با سلام و عرض ادب
    پرنده نگری در طبیعت یکی از بهترین تفریحات سلام و بهترین نوع آموش شناخت طبیعت برای کودکان است. بنده مایلم در این زمینه همکاری کنم

  21. با سلام و عرض ادب
    پرنده نگری در طبیعت یکی از بهترین تفریحات سلام و بهترین نوع آموش شناخت طبیعت و جانداران زیبایش برای کودکان است. بنده مایلم در این زمینه همکاری کنم .

  22. با سلام
    اینجانب معصومه همایون کارشناس ارشد رشته طراحی شهری از دانشگاه یزد تمایل به همکاری و عضویت با این موسسه را دارم چگونه میتوانم اقدام به این عمل بکنم؟

  23. سلام
    خيلي خوشحال شدم كه سايت با عكس قيافه هاي اشنايي از بچه هاي خود ايرانيمان مزين شده است، چرخ مفصلي در سايت زدم و متاسفانه خيلي ديرهنگام اما خوشبختانه با شما اشنا شدم.
    نسبت به بخش اولويتهاي موسسه، اولويت ١١ رو خيلي در زمان كنوني مهم مي بينم ، انگار حتي براي درك همه ١١ اولويت پيش از خود اين يكي اولويت دارد؟ براي روشن شدن منظورم با قبول فرض طبقات فرهنگي-اجتماعي مردم ايران به پايين، متوسط و بالا كه ممكن است با طبقات رفاهي و ثروت هم همپوشاني داشته باشد، طبقه متوسط را پايگاه مناسبتري براي رشد و حركت به اهداف متعالي انساني و اخلاقي موسسه شما مي بينم كه به گمانم در درك اولويت يازدهم شما خيلي تاخير كرده اند، انگار بي نفس و بي رمق و بي هدف درس خوانده اند ، زندگي مي كنند و توان مالي، رواني و ذهني خود را هدر ميدهند، از بسياري از مضامين اهداف شما بيگانه اند و اصلا انگار در كره ديگري غير از زمين زندگي مي كنند، خودم را نماينده انها مي بينم و بسيار تاسف و تاثر بر خودم و انها دارم و فكر مي كنم اگرچه همه ان ١١ الويت شما رو نمي توان جابجا كرد اما اين يكي را بايد كنار همه انها بگذاريد مثلا ١+١١، ٢+١١و …….١٢+١١
    از نظر ميزان موفقيت دستاوردهاي موسسه، چگونه به اولويت ١١ نرسيده انتظار تحقق وضعيت كودكان مهاجر و يا ترويج كمكهاي مشاركتي و يا مهدهاي رايگان و يا ترويج كتابخانه سازي و يا تمركز و توجه بر هنر و اقسام ان به اشكال گوناگون را ارزيابي مي كنيد؟
    از توجه شما متشكرم

  24. علاقمند بودیم تا با آن انجمن محترم جهت کار و آموزش کودکان در مناطق محروم و دورافتاده از استان کهگیلویه و بویراحمد همکاری و تعامل داشته باشیم.۰۹۱۷۳۰۸۷۰۱۳

  25. با سلام
    برای برگزاری سمینار مشترک در شیراز می توانیم مذاکره ای داشته باشیم
    ۰۹۱۷۳۰۰۵۷۰۴
    سپاس
    رهنما

  26. سلام.گروه کودک و میراث فرهنگی هدهد در حوزه میراث فرهنگی در زمینه آموزش و بازدید موزه به صورت تخصصی و هدفمند میتواند با موسسه پژوهشی کودکان دنیا همکاری داشته باشد.در ضمن آن موسسه محترم را دعوت میکنیم به برنامه های این هفته در باغ موزه نگارستان.
    تلفن جهت هماهنگی بازدید گروهی:
    ۰۹۰۱۱۲۵۵۲۸۳
    برنامه های گروه کودک و میراث فرهنگی هدهد را میتوانید در کانال تلگرامی مشاه فرمایید.
    telegram.me/mirasehodhod
    اینستاگرام:
    instagram.com/miras.hodhod
    با احترام
    کاظمی نژاد

  27. سلام مایل بودم بیشتر از کار موسسه بونم واینکه شرایط پذیرش به چه صورت هست ودر چه مقطع سنی؟واینکه اصولا کجا فعالیت میکنید من یک دختر هفت ساله دارم که بشدت با سیستم اموزشی مشکل داشت وهنوز بعد از گذشتن یک سال تحصیلی ارتباط موثری نگرفته.ممنون میشم من رو راهنمایی کنید.با سپاس

  28. با سلام و دست مریضاد خدمت شما عزیزان دلسوز جامعه و کودک.
    بنده حدود ۲ سال است که مجوز تاسیس مهد کودک را دارم. آیا میشود با شما همکاری داشته باشم؟ چون مجوزم تاکنون فعال نشده است.
    با تشکر

  29. با سلام و احترام
    بنده دانشجوی دکترای حقوق بین الملل خصوصا در شاخه حقوق کودک در دانشگاه استراسبورگ فرانسه هستم و بسیار تمایل دارم با آن نهاد محترم همکاری داشته باشم.

    با مهر
    امید محمودی
    omidmahmodi1@gmail.com
    ۰۹۱۳۸۷۳۳۵۷۸
    +۳۳۷۵۸۳۱۵۸۷۹

  30. سلام و روز بخیر
    میخواستم در مورد زمان کارگاه های پیش دبستانی اطلاعاتی کسب کنم.

  31. سلام
    من از طریق پویا اریان پور با موسسه شما اشنا شدم.
    دکترای روان شناسی دارم و روانکاو هستم.
    با توجه به اینکه در حوزه فلسفه برای کودکان و نوجوانان کار کردم تمایل دارم با موسسه شما به خاطر فعالیت های متفاوتتون همکاری داشته باشم.
    ممنون میشم من رو راهنمایی کنید.

  32. سلام من در رابطه با ثبت نام دخترم میخواستم صحبت کنم میشه لطفا شماره موسسه برام بفرستین سپاس

  33. how can I contact you?

  34. همکاری با شبکه شما از چه راه هایی میتونه صورت بگیره؟
    من ساکن شهرستان بهشهر استان مازندران هستم.

  35. سلام .بنده فرق التحصیل رشته ی نقاشی ونمایش هستم و نزدیک به ۲ سال در مربی هنر در شیرخوارگاه ترکمانی بودم .که شیوه ی کارم قصه پردازی و ترکیب ان با نمایش ونقاشی بود ونتیجه ی ان مجمو عه ای شد از خاطرات و اثار حجم .نقاشی کودکانم. اماده ی همکاری در موسسه ی پربار شما هستم چه در خصوص مربی گری هنر و چه در خصوص قصه گویی.

  36. سلام و خسته نباشید. لطفا جهت کلاسهای تربیت مربی خانه خلاقیت مرا راهنمایی بفرمایید .با تشکر

  37. علاقمند به شركت در دوره هايه والدگري هستم

  38. سلام
    من شیراز زندگی می کنم. می خوام از شرایط و برنامه تشکیل کارگاه های آموزشی موسسه تون اطلاع پیدا کنم . لطفن راهنمایی بفرمایید.
    سوال بعدی ک این کارگاه ها شیراز برگزار نمیشه؟
    سپاسگزارم

  39. با سلام
    اینجانب کاهه درخواست استقرار یک دستگاه تکان دهنده در موسسه شما را دارم جهت بازی بچه ها و کودکان خردسال
    خواهشمند است نتیجه را به اینجانب اعلام فرمایید
    با تشکر
    کاهه
    ۰۳۸۵۹۹۸۵۶۰

  40. با سلام.
    آگاهي از زمان برگزاري كارگاه هاي آموزشي موسسه

  41. با عرض سلام

    بنده یکی از علاقه مندان کار با کودک و در حال حاضر مربی موسیقی کودک هستم. با موسسه شما آشنا شده ام و بسیار مشتاقم که در کارگاه های آموزشی “دوره هاي كار بردي براي كار با كودكان ” شرکت کنم. ممنون میشوم که مرا راهنمایی بفرمایید و مکان و زمان برگزاری کلاس ها را اطلاع دهید. شماره تماسم ۰۹۳۰۶۶۵۸۷۲۲

  42. سلام ممنونم از داستانهاي عالي و جذاب شما لطفا آدرس كانال پگاه قصه گو رو براي من ارسال كنيد به آدرس ايميل
    از شما ممنونم براي اين لطف

  43. با سلام
    من از طریق جلسه ی اصفهان با موسسه ی شما آشنا شدم . اطلاعات خواسته شده روی ایمیل ارسال می شود . چند نفر از خانم ها جزوات دریافتی در جلسه را مشاهده کردند و اظهار علاقه برای فعالیت در این رابطه را داشتند ولی گروه یا موسسه ی آماده ای در نجف آباد ندارند سوالی که داشتند آیا می توانند به عنوان نمایندگی از ابتدا وارد بحث کودکان دنیا شده و به طور کلی موسسه ای با این نام در نجف آباد راه اندازی نمایند . اگر جواب مثبت است متشکر می شوم که شرایط را ایمیل فرمایید .

  44. با درود
    میخواستم بپرسم کتاب هایی که در اینجا معرفی شده اند، چهگونه میتوان تهیه کرد؟
    البته لینک های کتاب هد هد در انتهای صفحه کتاب مورد نظر بود ولی در سایت هد هد موجود نبود، اینجانب این کتاب را میخواستم:

    از تجربه های کار با کودکان(١): انضباط – با پرسش های جنسی کودکان چه باید کرد؟ وقتی کودک بیمار است – مرگ و زندگی

    با سپاس
    عادله زمانی
    +۹۸۹۳۵۵۰۱۸۶۱۸

    1. سلام همراه گرامی
      با مراجعه به وبسایت انتشارات کارگاه کودک (ناشر کتابهای موسسه پژوهشی کودکان دنیا) می توانید کتاب مورد نظر را تهیه کنید.
      لینک فروش اینترنتی کتاب از تجربه های کار با کودکان جلد ۱
      http://kargahekoodak.com/product/%d8%a7%d8%b2-%d8%aa%d8%ac%d8%b1%d8%a8%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d8%a7-%da%a9%d9%88%d8%af%da%a9%d8%a7%d9%86-%d8%ac%d9%84%d8%af-%d8%a7%d9%88%d9%84/

  45. لطفا جهت برقراري ارتباط تلفن تماس خود را اعلام فرماييد

  46. امکان برقراری تماس تلفنی با شما هست؟ من قبلا در کارگاه آموزشی شما و کارگاه های قصه و افسانه شرکت کردم. الان می خواهم باز همکاری و مشارکت داشته باشم اما شماره ای که از موسسه دارم برداشته نمیشه. این شماره همراه منه که گفتید بنویسم:
    ۰۹۱۰۹۰۹۱۲۱۴
    متشکرم

  47. ,Salam
    Baghebun” e bacheha astam (kindergarterin) to jonub e faranseh. Ham do rageh astam, faransavi va”
    irani. Dust daram shoma va madrese ye tun ra didar konam, bebinam chetor “Steiner-waldorf Pedagogy” dar Iran estefadeh mishe.

    Ba Iran raft o âmad daram, va aval e august (5 ta 18/08/2016) Teheran miam. Midunam ke un moghe madreseah tatil mishavand, vali baz ham age mishe baham gharar bezanim, kheili khoshal misham.

    Ba tachakor

    Be omid e didaretun

    Marianne Afsar

    ۹۴ ۷۶ ۳۲ ۶۲ ۵ (۰) ۳۳ ۰۰

  48. سلام.پسر من ۳ ساله هست و من مایلم که در موسسه شما ثبت نام بشه. ممنون میشم راهنماییم کنید که باید به کجا مراجعه کنم.

  49. آگاهي از زمان برگزاري كارگاههاي آموزشي

  50. با سلام
    من مایل به همکاری با موسسه شما هستم.در صورت داشتن شرایط استخدام , خوشحال می شوم تا رزومه خود را برای شما ارسال کنم.
    منتظر پاسخ شما هستم.

    با تشکر
    شقایق امین

  51. با سلام خدمت مسولین موسسه پزوهشی کودکان دنیا – -اخیرا موسسه ای مردم نهاد وعام المنفعه بانام –سایه یار مهر— با مجوز از وزارت کشور راه اندازی کرده ا یم که هدف موسسه نشر کتاب کودک واهدای کتابها به مناطق محروم ومهد کودکهای تحت حمایت بهزیستی است.لذا ازانجا که مسیر فعالیت ما وشما در یک حوزه است بر ان شدم از تجربیات شما کمک بگیرم . درحال حاضرموسسه در شرف اماده سازی کتاب است به همین خاطر تقاضا دارم جهت اطلاع رسانی ازتصویرگران وjنویسنگانی که تمایل به همکاری دارند با ما اشنا شوند. .همکاری عزیزان جنبه اخلاقی وکمک دارد وتصویر سازی همراه با داستان ویا ترانه کودکانه در خصوص یک کتاب کودک هم یاری بزرگی برای مناطق کم بضاعت است تلفن تماس ۰۲۱-۶۶۹۴۹۷۹۷–۰۹۳۵۶۵۰۸۱۳۷ با احترام حسام زاده

  52. سلام مديريت موسسه كودكان دنيا

    ميخواستم اطلاعاتي در مورد برگذاري دوره براي تربيت مربي بدست بياورم

    ممنون ميشم

  53. سلام و عرض ادب
    این موسسه مهدکودک و دبستان مستقل دارد ؟ دوست داشتم دخترم در این مجموعه قرار گیرد.
    ممنون میشم راهنمایی کنید.

  54. سلام و عرض ادب
    این موسسه مهدکودک و دبستان مستقل دارد ؟ دوست داشتم دخترم در این مجموعه قرار گیرد.
    ممنون میشم راهنمایی کنید.
    ۰۹۳۷۴۶۴۵۴۸۴

  55. با سلام من می خواستم شعبه ای از این موسسه را در شهرستان جهرم داشته باشیم .چظور ممکن است ممنونم /
    ۰۹۱۷۳۹۲۲۴۹۲

  56. سلام برای تهیه کتابهای مرجع موسسه می خواستم باهاتون تماس بگیرم ولی نتوستم شماره ای پیدا کنم ممنون میشم شماره موسسه رو برام بفرستید

  57. سلام برشما
    علاقمندم بدانم فرآیند طراحی شخصیت عمونوروز به کجا رسیده و آیا در عمل خروجی داشته است؟

    ممنونم و ارادتمند

    1. سلام آقای بیگدلی
      می توان نمونه ای از عمونوروز تولید شده را در لینک زیرین ببینید.
      http://kargahekoodak.com/product/%d8%b9%d9%85%d9%88-%d9%86%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%b2/

  58. سلام. وقت بخیر و خدا قوت.
    من خیلی تلاش کردم که بتونم براتون ایمیل و شماره تلفنم رو بفرستم ولی بخشی که نشانی و تلفن و آدرس ایمیلتون باشه رو پیدا نکردم. ممنون میشم راهنماییم کنین .
    سپاس.

  59. Dears,
    I am writing to request for a meeting with you to explore the possibilities of cooperation with your reputable organization.
    Please find below my contact number: 0912 1861005
    Thank you in advance for your consideraion.
    Best regards,
    Behshid Haririan

  60. با درود
    مربي و شاعر كودك هستم. خوشحال مي شوم كه با موسسه پژوهشي كودكان دنيا همكاري داشته باشم. خواهشمندم راهنمايي فرماييد چنانچه امكان دارد از نزديك ديداري داشته باشيم.
    با سپاس و آرزوي پيروزي،
    سبحاني

    1. از آنجا كه در كانال موسسه تير ماه ،ماه آب نامگذاري شده دو تا از شعرهايم را به همين مناسبت برايتان ميفرستم.

      قطره قطره آب چكه چكه آب
      جوي جوي آب رود رود آب
      آب آب آب روان روان آب
      نوشم نوشم آب گوارا و ناب
      شويم شويم آب پاكم و شاداب
      آب و آب و آب آب و آب و آب

      -–––––

      قطره قطره زندگي
      چكه چكه زندگي
      جوي جوي زندگي
      رود رود زندگي
      آب آب زندگي
      آب آب زندگي

      شاد باشيد،
      سبحاني

  61. با درود دوباره
    شماره تلفن من: ٠٩١٢٥٩٨٦١٦٩
    با سپاس،
    سبحاني

  62. ۲۲۶۴۳۵۲۵-۲۲۶۰۲۱۶۴

  63. سلام شبتون بخیر، کتاب *آب* را چگونه می توان تهیه می کرد؟

  64. سلام
    ميخواستم راجع به برگزاري كلاس تربيت مربي اطلاعاتي به من بدهيد
    ممنون
    ٠٩١٢١١٤٠٢٠٠هديه وزري تبار

  65. با سلام و سپاس بابت معرفی گروه تلگرامی عالیتون
    از چه طریقی می تونم ارتباط مستقیم با موسسه برقرار کنم هر برای خرید کتابها و محصولات هم برای همراهی با گروه سپاس و هم اشنایی بیشتر با برنامه هاتون
    ممنون میشم راهنماییم کنید و ادرستون رو در اختیارمون بذارید
    سلامت و شاد باشید

  66. سلام
    لطفا جهت برقراری ارتباط با شما تلفن تماس و آدرس موسسه رو در سایت قرار میدهید. خیلی ممنون.

  67. با سلام و احترام
    با توجه به ساماندهی در شورای های تخصصی سازمان صدا و سیما
    شورای تخصصی کودک سازمان صدا و سیما در زمینه خط مشی گذاری در حوزه کودک و رسانه شروع به فعالیت نموده است با توجه به فعالیت مجموعه حضرتعالی تقاضا می شود با ارسال شماره تماس به دبیرخانه شورا مقدمات همکاری متقابل در زمینه خردسال کودک و نوجوان را فراهم آورید.
    دبیر خانه شورای تخصصی کودک سازمان صدا و سیما در تمامی حوزه های مرتبط با فضای کودک و رسانه فعالیت سیاستگذاری ، تولید محتوا و برنامه الگو فعالیت می کند.
    احسان شریعتی نجف آبادی
    دبیر شورای تخصصی کودک صدا و سیما

  68. سلام من برای شرکت در دوره اموزشی که از ۳۱ تیر تا ۸ مرداد هست بارها و بارها با شماره ۲۲۲۶۰۲۱۰تماس گرفتم اما کسی پاسخگو نیست من از کرمان برای شرکت در این کلاسها امده ام اما نه میدانم که هزینه کلاس را چگونه باید پرداخت کنم و نه اینکه ادرس موسسه چیست لطفا راهنمایی بفرمایید

  69. با عرض سلام خدمت شما
    من مدت کوتاهی هست که عضو کانال شما هستم و در این مدت از انجام فعالیتهای شما لذت بردم. من ساکن شیراز هستم و مدتی هست که در تلاش برای راه اندازی موسسه خلاقیت کودک هستم ولی متاسفانه هنوز موفق نشدم که مجوز بگیرم.
    میخواستم بپرسم که شما در شیراز نمایندگی دارید؟ اگر ندارید چطور میشه نمایندگی گرفت و شرایطش چی هست؟
    ممنونم

  70. سلام خسته نباشيد
    ميشه خواهش كنم به من مهدكودك با متد شما در منطقه فاطمي يا شهرك غرب معرفي بفرماييد

  71. سلام،

    دوستان عزیز، ما در موسسه فرهنگی هنری کوزه قصد داریم فعالیت‌هایی برای کودکان انجام دهیم. ایده هایی وجود دارد که دوست داریم با موسسه شما همکاری داشته باشیم.

    لطفاً در صورت تمایل با دفتر ما تماس بگیرید و یا راه ارتباطی مناسبی پیش روی ما بگذارید.

    ۸۸۴۸۲۲۴۹ – ۸۸۴۸۲۲۹۳

    پریا آقایی

    1. لطفاً پیغام من به صورت عمومی منتشر نشود. متأسفانه من نمی دانستم با ارسال این دیدگاه به صورت عمومی منتشر می شود. ممنون

    2. سلام دوست گرامی
      می توانید برای ارتباط با موسسه و تعیین وقت ملاقات روزهای زوج از ساعت ۹-۱۶ با شماره ۲۲۹۱۹۶۹۰ تماس بگیرید.

  72. درود بر شما . آدرس و شماره تماس جدید موسسه را می خواستم…

    1. تهران – خیابان شریعتی – خیابان ظفر – خیابان گوی آبادی – کوچه قلیپور اردکانی – کوچه قره گوزلو – بن بست لاله – پلاک ۵
      تلفن تماس : ۲۲۲۶۰۲۱۰

  73. درود بر شما و روزتان خوش

    مادر دو فرزند هستم و مربي كودك با گرايش مونته سوري. براي كودكان پيش از دبستان شعر مينويسم. در تيرماه كه موضوع آب را مطرح نموده بوديد نمونه كوچكي از شعرهايم را فرستادم. اما پاسخي دريافت نكردم.
    خوشحال ميشوم كه با موسسه پژوهشي همكاري داشته باشم چنانچه صلاح ميدانيد حضورا ملاقاتي داشته باشيم.
    با سپاس از توجه شما
    فرانك سبحاني
    ٠٩١٢٥٩٨٦١٦٩

  74. من به تازگی قراره مهد کودک بازکنم و میخوام در کارگاهها و کلاسها شرکت کنم اطلاعات کارگاهها و کلاسها به من اطلاع داده شود ممنون۰۹۳۶۷۲۰۹۵۰۵

  75. سلام احتراما خواهشمندم با اینجانب تماس بگیرید . سوالاتی درخصوص انتشارات موسسه داشتم . ممنون
    ۰۹۱۲۴۴۹۵۶۳۳

    1. سلام
      با مراجعه به وبسایت انتشارات می توانید در جریان آخرین کتاب های چاپ شده، قیمت، موجودی و … قرار بگیرید.
      http://kargahekoodak.com/

  76. دوستان عزیز در مؤسسه پژوهشی کودکان دنیا،
    با سلام

    بنده سودابه حقیقت هستم. بعد از آشنایی با مؤسسه ی شما و بررسی دقیق تر وب سایت و اهدافی که در آن عنوان کرده اید، بسیار مشتاق شدم که از فرصت های همکاری با شما مطلع شوم. سپاسگزار می شوم بفرمایید که شرایط همکاری در حال حاضر به چه صورت می باشد و چگونه می توانم در این راستا با شما دقیق تر به گفتگو بنشینم؟
    لازم به ذکر است که بنده کارشناس ارشد “سلامت روان کودک، نوجوان و خانواده” از دانشگاه متروپولیتن لندن هستم و سابقه ی چند ساله ی کار مشاوره با کودکان و خانواده را از طریق بازی درمانی دارم.

    پیشاپیش از توجهی که به نامه ی بنده خواهید داشت سپاسگزارم
    سودابه حقیقت

  77. مسئول فنی محترم سایت،
    به نظر می رسد پیغام ها بر روی سایت شما به صورت عمومی نمایش داده می شوند. خواهشمندم پیغام قبلی بنده را حذف بفرمایید و آن را تنها در اختیار مسئولین این سایت قرار دهید.

    با تشکر

  78. با سلام
    لطفا تلفن تماس و یا ایمیل مدیریت سازمان را جهت انجام پروژه ای مشترک به آدرس ایمیل اینجانب ارسال نمایید
    سپاس گزارم

  79. سلام خسته نباشید.
    علاقمند هستم تا برنامه های موسسه را دنبال کرده وبتوانم از برنامه ها وکارگاه ها تجربه کسب کرده وبا موسسه در ارتباط باشم.
    منون میشم اگه خبرم کنید.
    باتشکر

  80. « بنام خدایی که ما انسانها را انسان آفرید »

    انسان به خاطر این انسان آفریده شده است که اگر بمیرد انسان گونه بمیرد
    نه براي اینکه دیگر انسانها را نابود کند و تصور کند که خود زنده مانده است
    اما ما انسانهای امروزی دنیای خود را در قاب زندگی به شکل دیگری شکل داده ایم
    به گونه ای که جایگاه خود را در جنگل ها تصور می کنیم
    و مدام با همنوعان خود در حال جنگیم
    تا آنها را به سلطه خود درآوریم
    در حالیکه خداوند می فرماید:
    ای انسان، ما ترا برای هدفی آفریده ایم
    پس همچون خودت زندگی کن
    و به انسانهایی که در اطرافت می بینی زندگی بساز
    تا نسل های بعد از تو نیز راه ترا ادامه دهند

    « غرض از مزاحمت! تو ای همزاد من، بشنو از من »
    « برای انسان بودن، کافیست انسان بمیریم »
    *******************************
    به او گفتم: سرزميني كه در آن عشق موج مي زند كجاست؟
    او گفت: همينجاست.
    گفتم: اما اينجا كه كسي عاشق نيست!
    گفت: پس تو هم عاشق نيستي…!!!

    بنده کوچک خدا؛ داریوش دوسرانی
    تماس: ۰۹۱۲۴۹۳۱۷۱۹
    IRAN-TEHRAN
    http://tavabam.tebyan.net

  81. سلام من ساکن شهر اصفهان هستم،کتابهای موسسه را از کجا میتوانم تهیه کنم

    1. سلام
      با مراجعه به این آدرس می توانید آدرس و شماره تماس مراکز فروش کتابهای موسسه را مشاهده نمایید.
      http://kargahekoodak.com/%d9%85%d8%b1%d8%a7%da%a9%d8%b2-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b1%da%af%d8%a7%d9%87-%da%a9%d9%88%d8%af%da%a9/

  82. سلام علیکم؛
    ناگفته پیداست که کتاب به عنوان الزامی‌ترین موجودیت در هر کتابخانه، محل رجوع فراوان بوده و کمبود آن موجب اخلال در رسالت خدمات‌رسانی کتابخانه‌ها مي‌گردد. شهرستان جهرم با دارا بودن نه (۹) کتابخانه‌ی عمومی در شهرها و روستاهای مختلف از فقر شدید منابع و تجهیزات خصوصا در حوزه كودكان رنج می‌برد. در همین راستا این انجمن در نظر دارد با کمک نهادها و خيرين محترم نسبت به تغذيه منابع و تجهيز كتابخانه‌ها اقدام نمايد. لذا خواهشمند است ضمن بررسي موضوع، همكاري لازم جهت رفع بخشي از مشكلات ما را ياري كنيد.
    شماره تماس ضروري: ۰۹۱۷۱۹۰۱۱۵۹
    آدرس پستي: استان فارس، شهرستان جهرم، بلوار معلم، مجتمع فرهنگي هنري، طبقه اول
    كدپستي: ۷۴۱۷۷۶۴۵۳۷

    مجتبی امیرزاده
    مدیرعامل انجمن خیرین کتابخانه‌ساز
    شهرستان جهرم

  83. باسلام
    مایلم در خصوص شرایط ثبت نام اطلاعاتی داشته باشم.
    ۰۹۱۲۴۰۵۸۴۲۶

  84. من به دنبال کتاب از خشونت تا صلح هستم که ظاهرا موسسه شما نشرکرده است. اطفا به من خبر بدهید که از کحا می توانم آن را بگیرم تشکر انتشارات آموزه رادنژاد

    1. سلام
      شما می توانید با مراجعه به وبسایت انتشارات کارگاه کودک به آدرس: http://kargahekoodak.com/shop/ بصورت اینترنتی اقدام به خرید کتاب نمایید.
      همچنین آدرس و شماره تماس نمایندگی های فروش در تهران و شهرستان ها نیز بر روی وبسایت موجود می باشد.

  85. خیلی دیر جواب میدین

Comments are closed.